Szkolenia e-learningowe / Umiejętności miękkie

eBPF018 Usługi posprzedażowe

Czas trwania:

1 dzień / 8 godzin

Typ szkolenia:

ELEARNING Asseco | e-learning
Cena netto: 32,00 zł
Informacje o szkoleniu
W trakcie szkolenia dowiesz się, w jaki sposób przeprowadzane jest badanie poziomu satysfakcji klienta oraz w jak postępować z klientem w celu zwiększenia jego satysfakcji. Kurs pomoże Ci także zdobyć wiedzę i rozwinąć umiejętności przydatne w utrzymywaniu kontaktu z klientem, budowaniu lojalności konsumenckiej oraz prowadzeniu usług posprzedażowych.
Uczestnicy
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących rozwijać umiejętności z zakresu efektywnego wdrażania usług posprzedażowych przy jednoczesnym utrzymaniu satysfakcji klienta.
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • Badanie poziomu satysfakcji klienta
  • Metody pomiaru satysfakcji klienta
  • Utrzymanie kontaktu z klientem
  • Lojalność klienta i usługi posprzedażowe

Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie