Szkolenia e-learningowe / Umiejętności miękkie

eBPF007 Obsługa klienta

Czas trwania:

1 dzień / 8 godzin

Typ szkolenia:

ELEARNING Asseco | e-learning
Cena netto: 48,00 zł
Informacje o szkoleniu
W ramach szkolenia dowiesz się, co jest ważne podczas nawiązywania relacji z klientem oraz w trakcie rozpoznawania i realizowania jego potrzeb. Kurs podpowie Ci także, jak zachowywać się w sytuacji, gdy klient ma zastrzeżenia, jest roszczeniowy lub wnosi reklamację.
Uczestnicy
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących rozwijać umiejętności z zakresu efektywnej sprzedaży produktów i profesjonalnej obsługi klienta.
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • Nawiązywanie kontaktu z klientem
  • Rozpoznawanie potrzeb klienta
  • Formułowanie propozycji nastawionych na realizację potrzeb klienta
  • Radzenie sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klienta
  • Finalizowanie transakcji

Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie