Szkolenia e-learningowe / Umiejętności miękkie

eBPF004 Identyfikacja i dotarcie do klienta

Czas trwania:

1 dzień / 8 godzin

Typ szkolenia:

ELEARNING Asseco | e-learning
Cena netto: 48,00 zł
Informacje o szkoleniu
Znalezienie klienta, określenie jego typu, precyzowanie potrzeb i stworzenie odpowiedniej oferty handlowej to podstawowe umiejętności, jakie powinien opanować każdy, komu zależy na efektywnej obsłudze klienta. W naszym szkoleniu, oprócz wymienionych zagadnień, poruszona została tematyka dotycząca m.in.: analizy sytuacji, analizy SWOT, przebiegu procesu decyzyjnego oraz segmentacji rynku. Zdobywaną wiedzę i umiejętności sprawdzisz, rozwiązując ciekawe studia przypadków.
Uczestnicy
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących rozwijać umiejętności z zakresu efektywnej sprzedaży produktów i usług przy jednoczesnym utrzymaniu satysfakcji klienta.
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • Zdefiniowanie klienta
  • Rozpoznawanie potrzeb klienta
  • Dookreślanie potrzeb i proces decyzyjny
  • Analiza rynku
  • Analiza sytuacji
  • Dotarcie do klienta i tworzenie oferty

Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie