ITIL i Zarządzanie usługami / Symulacje biznesowe ITSM

SBA Apollo 13 - an ITSM case experience™

Czas trwania:

1 dzień / 8 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 1 500,00 zł
< Powrót

Szkolenie autoryzowane

szkolenie-logo
Informacje o szkoleniu

Apollo 13 – an ITSM case experience™ jest symulacją biznesową, podczas której uczestnicy w sposób praktyczny mogą sprawdzić metodykę ITIL®. W trakcie gry wykorzystywane są sytuacje, które miały miejsce podczas misji Apollo13. Uczestnicy wcielają się w pracowników Centrum Kontroli Lotów NASA, których zadaniem jest wsparcie załogi podczas misji.

Uczestnicy

Gra biznesowa Apollo 13 przeznaczona jest dla najwyższego kierownictwa firmy, które pragnie poznać celowość wprowadzenia usługowego modelu organizacji IT. Kierownictwa organizacji IT, które rozważa skorzystanie z najlepszych praktyk ITIL®. Kierowników ICT, właścicieli procesów, kierowników zespołów. Pracowników ICT potrzebujących większej wiedzy z zakresu budowy procesów ITIL®. Osób po szkoleniu ITIL® Foundation, które chcą przećwiczyć działanie procesów ITIL® w praktyce. Gra biznesowa Apollo 13 może być wykorzystana skutecznie przez każdą organizację usługową, obsługującą klientów.

Wymagania wstępne
  • Znajomość podstaw ITIL® lub znajomość zasad organizacji usługowych

Czego się nauczysz
  • zasad funkcjonowania organizacji usługowej, działającej w dynamicznym środowisku klientów i użytkowników

  • jak działają procesy oraz jaki mają wpływ na ciągłość biznesu

Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • Strategia usług: główne zasady strategii usług; aspekty finansowe usługi; strategia a organizacja; strategia, taktyka i działania.

  • Projektowanie usług: 5 aspektów projektowania; zarządzanie katalogiem usług; zarządzanie poziomem świadczenia usług; zarządzanie potencjałem wykonawczym; zarządzanie dostępnością; zarządzanie ciągłością usług; zarządzanie bezpieczeństwem informacji; zarządzanie dostawcami.

  • Przekazanie usług: planowanie i wsparcie przekazania; zarządzanie zmianami; zarządzanie zasobami i konfiguracją usług; zarządzanie wydaniami i wdrożeniami; walidacja i testowanie usług; ocena usług; zarządzanie wiedzą.

  • Eksploatacja usług: zarządzanie zdarzeniami; zarządzanie incydentami; realizacja wniosków; zarządzanie problemami; zarządzanie uprawnieniami dostępu; działania operacyjne procesów obecnych w innych fazach cyklu życia.

  • Ustawiczne doskonalenie usług (CSI): 7-stopniowy proces doskonalenia.

Informacje dodatkowe
Informacje o szkoleniu
  • Organizacja szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Język szkolenia: polski lub angielski
  • Język materiałów: polski lub angielski
  • Wielkość grupy: od 8 do 14 osób
  • Akredytacja: Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. przyznana przez GamingWorks B.V.

Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie