Umiejętności biznesowe / Profesjonalny HR

PF-038P Human Performence Improvement (HPI) - Zwiększenie efektywności organizacji

Czas trwania:

2 dni / 16 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 1 200,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja jakości szkolenia Gwarancja jakości szkolenia
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
Informacje o szkoleniu
Efektem warsztatu będzie raport opisujący organizację postrzeganą oczami uczestników spotkania. W nim pojawią się wnioski oraz rekomendacje dalszych działań mających usprawnić działanie organizacji w omawianych zakresach. Raport zawiera:
  • Charakterystykę niezbędnych działań rozwojowych w obszarze ZZL
  • Priorytety
  • Wskaźniki efektywności wyróżnionych działań
  • Spodziewane efekty.
Raport ten stanowi podstawę dla podjęcia decyzji dotyczącej tego, jakie działania rozwojowe w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi będą realizowane w perspektywie krótko i długoterminowej.
Czego się nauczysz
  • Jak określać potrzeby rozwojowe oraz planować działania w obszarze zasobów firmy?
  • Jak określać potrzeby rozwojowe oraz planować działania w obszarze struktury i procesów zachodzących w organizacji?
  • Jak określać potrzeby rozwojowe oraz planować działania w obszarze funkcjonowania informacji w firmie?
  • Jak określać potrzeby rozwojowe oraz planować działania w zakresie kompetencji?
  • Jak określać potrzeby rozwojowe oraz planować działania w obszarze funkcjonowania działań motywacyjnych?
  • Jak określać potrzeby rozwojowe oraz planować działania w obszarze funkcjonowania jakości życia w organizacji?
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
Weryfikacja głównych celów biznesowych w odniesieniu do misji, wizji i strategii organizacji:
  • Identyfikacja kluczowych czynników sukcesu z perspektywy organizacji
  • Identyfikacja kluczowych czynników sukcesu z perspektywy poszczególnych obszarów biznesowych
  • Porównanie kluczowych czynników sukcesu z wartościami organizacji.
Stan obecny versus stan pożądany w zakresie efektywności wykorzystania zasobów ludzkich:
  • Identyfikacja obszarów rozwojowych
  • Określenie obszarów do rozwoju
  • Określenie zakresu pożądanych zmian.
Analiza przyczyn rozbieżności pomiędzy stanem obecnym a pożądanym:
  • Zasoby i procesy biznesowe
  • Informacje i kompetencje
  • Motywacja i jakość życia w organizacji (wellness).
Realizacja działań w zakresie HPI:
  • Określenie możliwych działań rozwojowych
  • Weryfikacja zbieżności z kluczowymi wartościami i celami biznesowymi organizacji
  • Wybór optymalnych rozwiązań – technika grupy nominalnej.
Plan działań rozwojowych oraz sposoby realizacji i kontroli (wg zasady SMART):
  • Precyzyjne zdefiniowanie zakresu działań
  • Zaangażowane osoby
  • Zakładane rezultaty, mierniki sukcesu oraz terminy realizacji.
Gwarancja jakości szkolenia

Program Gwarancja jakości szkolenia daje Klientom pewność wysokiej jakości szkoleń realizowanych przez Asseco Data Systems. W sytuacji, w której uczestnik szkolenia odczuwa potrzebę jego powtórzenia, Asseco Data Systems daje taką bezpłatną możliwość w wybranym przez uczestnika terminie i miejscu, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji.


Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie