Umiejętności biznesowe / Profesjonalny HR

PF-034P Assessment Center / Development Center

Czas trwania:

2 dni / 16 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 1 200,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja jakości szkolenia Gwarancja jakości szkolenia
Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
Informacje o szkoleniu
Zasadniczą korzyścią jest wykształcenie umiejętności projektowania i prowadzenia Assessment Center/Development Center. Dzięki praktycznemu podejściu podczas całego szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jakie umiejętności i narzędzia są niezbędne, żeby móc efektywnie zastosować metodę Assessment Center/Development Center w organizacji. Metody te dają możliwość obserwowania jednocześnie wielu kandydatów przy użyciu zróżnicowanych metod i uwzględnieniu kilku kryteriów oceny.
Czego się nauczysz
  • Jak projektować i prowadzić sesje AC/DC?
  • Jak tworzyć profile kompetencyjne?
  • Jak tworzyć i dobierać narzędzia do realizacji AC/DC?
  • Jak występować w roli asesora?
  • Jak tworzyć raporty indywidualne i zbiorcze?
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
Wprowadzenie do metody AC i DC:
  • Na czym  polega AC/DC?
  • Kompetencje asesora
  • Założenia i przedmiot oceny.
Warunki realizacji sesji AC/DC:
  • Co można oceniać, a czego nie
  • Wypracowanie sposobu oceniania w trakcie sesji.
  • Jakie są metody i techniki diagnozy są  wykorzystywane podczas AC/DC?
Przygotowanie sesji AC i DC:
  • Profile kompetencji
  • Zadania, testy, ćwiczenia – jakie kompetencje i jak je badać
  • Kogo, o czym i jak informować.
Zasady realizacji sesji AC i DC:
  • Przebieg sesji
  • Prowadzenie
  • Rola i zachowania asesorów.
Wykorzystanie efektów przeprowadzenie AC/DC w organizacji:
  • Planowanie działań rozwojowych i udzielanie informacji zwrotnych uczestnikom
  • Analizy zbiorcze i wyciąganie na ich podstawie wniosków dla całej organizacji
  • Budowanie programów rozwojowych dla pracowników.
Gwarancja jakości szkolenia

Program Gwarancja jakości szkolenia daje Klientom pewność wysokiej jakości szkoleń realizowanych przez Asseco Data Systems. W sytuacji, w której uczestnik szkolenia odczuwa potrzebę jego powtórzenia, Asseco Data Systems daje taką bezpłatną możliwość w wybranym przez uczestnika terminie i miejscu, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji.


Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie