ITIL i Zarządzanie usługami / ITIL® Intermediate - Lifecycle Stream

ITIL_SS ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Strategy (SS)

Czas trwania:

3 dni / 24 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 2 700,00 zł
Cena promocyjna: 2 200,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja jakości szkolenia Gwarancja jakości szkolenia
Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
< Powrót

Szkolenie autoryzowane

szkolenie-logo
Informacje o szkoleniu
PDU: 21 (S:21) Kredyty ITIL: 3

W trakcie tego trzydniowego szkolenia uczestnik pogłębi wiedzę z poziomu kursu "ITIL®Foundation;" w obszarze Strategii usług (Service Strategy). Szkolenie umożliwia zdobycie praktycznych umiejętności menedżera związanych z tworzeniem strategii organizacji IT i usług informatycznych oraz przećwiczenie tych umiejętności. Szkolenie przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać międzynarodowy certyfikat „ITIL® Intermediate Qualification: Service Strategy" wydawany przez organizację akredytującą.
Uczestnicy
  • Osoby posiadające wiedzę z zakresu szkolenia ITIL® Foundation, które w swojej pracy potrzebują szerszego zrozumienia i praktycznego zastosowania procesów związanych ze Strategią Usług oraz sposobu w jaki mogą one być wykorzystane do podniesienia jakości dostarczanych usług IT
  • Osoby zaangażowane w implementację oraz udoskonalanie procesów zarządzania usługami IT
  • Typowe role to m. in.: profesjonaliści IT, menadżerowie IT oraz biznesowi, właściciele procesów IT oraz biznesowych, praktycy IT, konsultanci IT
Wymagania wstępne
  • Proces Zarządzania strategicznego usługami IT (Strategy Management for IT Services)

  • Proces Zarządzania portfelem usług (Service Portfolio Management)

  • Proces Zarządzania finansowego usługami IT (Financial Management for IT Services)

  • Proces Zarządzania popytem (Demand Management)

  • Proces Zarządzania relacjami z biznesem (Business Relationship Management)

  • Organizacja Strategii usług

  • Role w obszarze Strategii usług i zakres obowiązków

  • Wdrożenie i doskonalenie obszaru Strategii usług

  • Krytyczne czynniki sukcesu (CSFs) organizacji IT

  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPIs) procesów

  • Egzamin próbny i omówienie wyników

Czego się nauczysz
  • pogłębisz wiedzę z poziomu kursu "ITIL® Foundation" w obszarze Strategii usług (Service Strategy)
  • zdobędziesz praktyczne umiejętności menedżera związane z tworzeniem strategii organizacji IT i usług informatycznych oraz przećwiczenie tych umiejętności.
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • Wprowadzenie
  • Zasady Strategii Usług
  • Market Spaces
  • Strategiczne oceny oddziaływania
  • Financial Management
  • Service Portfolio Management
  • Managing Demand
  • Strategia Usług w kontekście cyklu życia usługi
  • CSFs
  • Technologie i implementacja
  • Przygotowanie do egzaminu / Egzamin próbny
Informacje dodatkowe
Informacje o szkoleniu
  • Organizacja szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Język szkolenia: polski lub angielski
  • Język materiałów: angielski
  • Wielkość grupy: od 8 do 12 osób
  • W cenie szkolenia: materiały szkoleniowe, słownik pojęć i skrótów, próbny egzamin z kluczem odpowiedzi. Cena szkolenia nie zawiera ceny egzaminu.
  • Warunki i cena egzaminu zostały przedstawione w zakładce: Egzamin
  • Akredytacja:szkolenie zgodne z ITIL® 2011; Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. przyznana przez PEOPLECERT International Limited.
ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
ITIL Accredited Training Organization logo™ oraz ITIL Approved Examination Organization logo™ jest znakiem handlowym należącym  do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

egz_ITIL_SS - Egzamin ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Strategy (SS)

Cena netto egzaminu [1 osoba]: 950 PLN

Informacje o egzaminie

  • Egzamin organizowany jest w ostatnim dniu szkolenia
  • Warunki przystąpienia: ukończone szkolenie ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Strategy. Kopia certyfikatu „ITIL® Foundation” (w wersji V3 lub 2011) lub „ITIL® V2 Foundation” wraz z certyfikatem „ITIL®Foundation Bridge”, dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość uczestnika egzaminu
  • Forma egzaminu: elektroniczna
  • Język egzaminu: angielski
  • Metoda: test
  • Czas trwania: 90 min. Osoby, dla których angielski nie jest językiem ojczystym, mają możliwość korzystania ze słownika i wydłużenie czasu trwania do 120 minut
  • Liczba pytań: 8 pytań bazujących na scenariuszach, do każdego pytania można wybrać jedną z czterech odpowiedzi za 5, 3, 1 lub 0 punktów
  • Próg zdawalności: 70% poprawnych odpowiedzi (28 z 40 możliwych punktów)

Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja jakości szkolenia

Program Gwarancja jakości szkolenia daje Klientom pewność wysokiej jakości szkoleń realizowanych przez Asseco Data Systems. W sytuacji, w której uczestnik szkolenia odczuwa potrzebę jego powtórzenia, Asseco Data Systems daje taką bezpłatną możliwość w wybranym przez uczestnika terminie i miejscu, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji.


Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie

Warszawa
Od 06-06 do 08-06-2018 brak ikony