ITIL i Zarządzanie usługami / ITIL® Intermediate - Lifecycle Stream

ITIL_SD ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Design (SD)

Czas trwania:

3 dni / 24 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 2 700,00 zł
Cena promocyjna: 2 200,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja jakości szkolenia Gwarancja jakości szkolenia
Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
< Powrót

Szkolenie autoryzowane

szkolenie-logo
Informacje o szkoleniu
PDU: 21 (S:21) Kredyty ITIL: 3

W trakcie tego trzydniowego szkolenia uczestnik pogłębi wiedzę z poziomu kursu "ITIL®Foundation" w obszarze Projektowania usług (Service Design). Szkolenie umożliwia zdobycie praktycznych umiejętności menedżera związanych z planowaniem i projektowaniem usług informatycznych, tworzeniem nowych usług i zmianą w obecnych usługach oraz przećwiczenie tych umiejętności. Szkolenie przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać międzynarodowy certyfikat "ITIL® Intermediate Qualification: Service Design" wydawany przez organizację akredytującą.

Uczestnicy

Szkolenie ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Design (SD) przeznaczone jest dla dyrektorów IT, CIO, CTO, kadry kierowniczej, kierowników projektów, projektantów IT, architektów IT, analityków, właścicieli procesów, właścicieli usług IT, konsultantów, audytorów, oficerów bezpieczeństwa IT oraz profesjonalistów IT związanych z zarządzaniem usługami informatycznymi, analizą potrzeb biznesowych, planowaniem i projektowaniem usług i infrastruktury IT. Zainteresuje również osoby szukające możliwości rozwoju swojej kariery, zdobycia wiedzy praktycznej z zakresu zarządzania usługami IT oraz projektowania usług.

Wymagania wstępne
  • Znajomość języka angielskiego.

  • Certyfikat „ITIL® Foundation” (w wersji V3 lub 2011) lub „ITIL® V2 Foundation” wraz z certyfikatem „ITIL® Foundation Bridge”

Czego się nauczysz
  • planowania i projektowania usług informatycznych,
  • praktycznych umiejętności tworzenia nowych usług i zmiany w obecnych usługach oraz przećwiczysz te umiejętności
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • Strategie projektowania i dostarczania usług

  • Proces Koordynacji projektowania (Design Coordination)

  • Proces Zarządzania katalogiem usług (Service Catalogue Management)

  • Proces Zarządzania poziomem świadczenia usług (Service Level Management)

  • Proces Zarządzania dostawcami (Supplier Management)

  • Proces Zarządzania bezpieczeństwem informacji (Information Security Management)

  • Proces Zarządzania potencjałem wykonawczym (Capacity Management)

  • Proces Zarządzania dostępnością (Availability Management)

  • Proces Zarządzania ciągłością usług (IT Service Continuity Management)

  • Wyzwania technologiczne

  • Organizacja Projektowania usług

  • Role w obszarze projektowania usług i zakres obowiązków

  • Wdrożenie i doskonalenie obszaru Projektowania usług

  • Krytyczne czynniki sukcesu (CSFs) organizacji IT

  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPIs) procesów

  • Egzamin próbny i omówienie wyników

  • Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Intermediate: Service Design.

Informacje dodatkowe
Informacje o szkoleniu
  • Organizacja szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Język szkolenia: polski lub angielski
  • Język materiałów: angielski
  • Wielkość grupy: od 8 do 12 osób
  • W cenie szkolenia: materiały szkoleniowe, słownik pojęć i skrótów, próbny egzamin z kluczem odpowiedzi. Cena szkolenia nie zawiera ceny egzaminu.
  • Warunki i cena egzaminu zostały przedstawione w zakładce: Egzamin
  • Akredytacja:szkolenie zgodne z ITIL® 2011; Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. przyznana przez PEOPLECERT International Limited.

ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
ITIL Accredited Training Organization logo™ oraz ITIL Approved Examination Organization logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

egz_ITIL_SD - Egzamin ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Design (SD)

Cena netto egzaminu [1 osoba]: 950 PLN

Informacje o egzaminie

  • Egzamin organizowany jest w ostatnim dniu szkolenia
  • Warunki przystąpienia: ukończone szkolenie ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Design. Kopia certyfikatu ""ITIL® Foundation"" (w wersji V3 lub 2011) lub ""ITIL® V2 Foundation"" wraz z certyfikatem ""ITIL®Foundation Bridge"", dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość uczestnika egzaminu
  • Forma egzaminu: elektroniczna
  • Język egzaminu: angielski
  • Metoda: test
  • Czas trwania: 90 min. Osoby, dla których angielski nie jest językiem ojczystym, mają możliwość korzystania ze słownika i wydłużenie czasu trwania do 120 minut
  • Liczba pytań: 8 pytań bazujących na scenariuszach, do każdego pytania można wybrać jedną z czterech odpowiedzi za 5, 3, 1 lub 0 punktów
  • Próg zdawalności: 70% poprawnych odpowiedzi (28 z 40 możliwych punktów)

Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja jakości szkolenia

Program Gwarancja jakości szkolenia daje Klientom pewność wysokiej jakości szkoleń realizowanych przez Asseco Data Systems. W sytuacji, w której uczestnik szkolenia odczuwa potrzebę jego powtórzenia, Asseco Data Systems daje taką bezpłatną możliwość w wybranym przez uczestnika terminie i miejscu, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji.


Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie