Czas trwania:
Typ szkolenia:
Gwarancje:
To trzydniowe szkolenie przedstawia praktyczne podejście do zaadoptowania dobrych praktyk zarządzania usługami IT w oparciu o nową publikację ITIL ®Practitioner Guidance. Wykorzystuje narzędzia i wskazówki zawarte w ITIL® Toolkit do wprowadzania zmian organizacyjnych, do poprawy komunikacji oraz mierzenia sukcesu. Definiuje 9 pryncypiów (guiding principles) zarządzania usługami IT czerpiąc z doświadczeń Lean, Agile, DevOps i innych popularnych koncepcji. Szkolenie przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać międzynarodowy certyfikat "ITIL® Practitioner" wydawany przez organizację akredytującą.
Na szkolenie ITIL® Practitioner zapraszamy każdego pracownika organizacji IT, od poziomu najwyższego kierownictwa po osoby realizujące zadania operacyjne. W szczególności pracownicy: organizacji, które planują zastosować model procesów i cykl życia ITIL®, i szukają praktycznych wskazówek jak to zrobić najlepiej. Organizacji, które obecnie wykorzystują dobre praktyki ITIL®, stają przed nowymi wyzwaniami biznesowymi i szukają najskuteczniejszych metod radzenia sobie z nimi.
Znajomość języka angielskiego
Ukończenie szkolenia ITIL® Foundation
praktycznych sposobów budowy i doskonalenia usługowej organizacji IT
3 kluczowych dla praktyka umiejętności: jak wprowadzić zmiany organizacyjne, jak poprawić komunikację oraz jak zmierzyć sukces wprowadzonych zmian
9 głównych zasad zarządzania usługami IT
dowiesz się jakimi narzędziami i metodami można wspierać doskonalenie usług
Przegląd koncepcji zarządzania usługami IT
9 głównych pryncypiów zarządzania usługami IT i ich stosowanie w kontekście współczesnych wyzwań – wspólne podejście do Lean, agile, DevOps i innych podejść
Podejście do ustawicznego doskonalenia usług
Metryki i sposoby pomiaru wspomagające ustawiczne doskonalenie
Skuteczna komunikacja
Zarządzanie zmianami organizacyjnymi
Ustawiczne doskonalenia usług: połączenie wszystkiego razem
Egzamin próbny i omówienie wyników
Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Practitioner
Egz_ITIL_P - Egzamin ITIL® Practitioner
Cena netto egzaminu [1 osoba]: 1.200 PLN
Informacje o egzaminie
Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.
Program Gwarancja jakości szkolenia daje Klientom pewność wysokiej jakości szkoleń realizowanych przez Asseco Data Systems. W sytuacji, w której uczestnik szkolenia odczuwa potrzebę jego powtórzenia, Asseco Data Systems daje taką bezpłatną możliwość w wybranym przez uczestnika terminie i miejscu, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji.
Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.
Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.
Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.
Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie