ITIL i Zarządzanie usługami / HDI® Support Center Standard

HDI_ZW_KCS_P Zarządzanie wiedzą: HDI® KCS Principles

Czas trwania:

3 dni / 24 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 3 400,00 zł
Cena promocyjna: 3 300,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja jakości szkolenia Gwarancja jakości szkolenia
Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
< Powrót

Szkolenie autoryzowane

szkolenie-logo
Informacje o szkoleniu
PDU: 6 (HDI®)

HDI® Support Center Standard to unikalny zbiór najlepszych praktyk przeznaczonych dla zespołów zapewniających wsparcie dla użytkowników systemów informatycznych. Celem szkolenia jest przekazanie jego uczestnikom podstawowej informacji o zarządzaniu wiedzą z wykorzystaniem standardu Knowledge-Centered Support. Szkolenie przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać międzynarodowy certyfikat "HDI® KCS℠ Foundation”.

Uczestnicy

Zarządzający centrum wsparcia, osoby poszukujące inspiracji i praktycznych rozwiązań, jak zbudować działający proces zarządzania wiedzą w centrum wsparcia. Osoby poszukujące metod podniesienia efektywności działania centrum wsparcia. Osoby zdecydowane na wdrożenie metodyki Knowledge-Centered Support (KCS)

Wymagania wstępne
  • Znajomość języka angielskiego

Czego się nauczysz
  • o metodykach zarządzania wiedzą Knowledge-Centered Support (KCS)

  • o przeznaczeniu metodyki KCS

  • jakie są korzyści wynikające z implementacji tej metodyki

  • jakie są zasady przechwytywania wiedzy, jej strukturalizacji i zapewnienia jej jakości

  • jakie są metody motywowanie pracowników do dzielenia się wiedzą

  • zasad budowy strategii realizacji metodyki KCS

  • o modelu adaptacji metodyki KCS

  • o najczęściej występujących pułapkach, związanych z wdrażaniem procesów zarządzania wiedzą

  • jakie są sposoby integracji metodyki KCS z najlepszymi praktykami ITIL®

Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • wprowadzenie do standardu KCS: przeznaczenie metodyki. Korzyści wnoszone przez metodykę. W jaki sposób KCS uzupełnia najlepsze praktyki ITSM

  • model KCS: działania operacyjne. Działania zarządzania

  • spójność standardu KCS z celami biznesowymi: korzyści wnoszone przez KCS. Kalkulacja wartości wnoszonych przez KCS

  • aktualność treści: budowa standardu treści artykułów. Migracja wiedzy. Monitorowanie wiedzy.

  • role i zakresy odpowiedzialności: model ról KCS. Model kompetencji

  • przebieg procesu: integracja z procesem zarządzania incydentami. Integracja z innymi procesami

  • zapewnienie efektywności: monitorowanie poziomu działania. Przekazywanie informacji zwrotnej

  • przywództwo i motywacja: znaczenie przywództwa w sukcesie wdrożenia metodyki. Motywowanie pracowników. Nagradzanie i okazywanie uznania

  • komunikowanie się: znaczenie komunikacji. Umiejętność budowania komunikatów. Odpowiadanie na obiekcje interesariuszy

  • wymagania technologiczne: wymagania funkcjonalne. Wybór rozwiązań

  • mapa wdrożenia: program adaptacji metodyki. Strategia. Krytyczne czynniki sukcesu.

Informacje dodatkowe
Informacje o szkoleniu
  • Organizacja szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów: polski
  • Wielkość grupy: od 8 do 12 osób
  • W cenie szkolenia: materiał szkoleniowy Knowledge Management Foundations: KCS Principles. Certification training, oraz do pobrania z Internetu: Focus Book – KM maturity model, KM ROI kalkulator, SupportWorld Article - The Missing Link, SupportWorld Article - Knowledge Management Monitoring, SupportWorld Article – UFFA, Who Has Invested in KCS?. Cena szkolenia nie zawiera ceny egzaminu.
  • Warunki i cena egzaminu zostały przedstawione w zakładce: Egzamin
  • Akredytacja: Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. przyznana przez HDI®

HDI® jest zarejestrowanym znakiem handlowym United Business Media LLC. HDI® jest częścią UBM TechWeb, oddziału UBM LLC. IT Infrastructure Library®.

EgzHDI_ZW_PRINCIPLES - Egzamin Zarządzanie wiedzą: HDI® KCS Principles

Cena netto egzaminu [1 osoba]: 650 PLN

Informacje o egzaminie

  • Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia KCS Principles
  • Forma egzaminu: online
  • Język egzaminu: angielski
  • Metoda: test jednokrotnego wyboru
  • Czas trwania: 75 minut
  • Liczba pytań: 65
  • Próg zdawalności: 80% poprawnych odpowiedzi
  • Uczestnicy zdają egzamin samodzielnie on-line. Do egzaminu należy przystąpić w ciągu 12 tygodni od daty rejestracji w portalu egzaminacyjnym.

Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja jakości szkolenia

Program Gwarancja jakości szkolenia daje Klientom pewność wysokiej jakości szkoleń realizowanych przez Asseco Data Systems. W sytuacji, w której uczestnik szkolenia odczuwa potrzebę jego powtórzenia, Asseco Data Systems daje taką bezpłatną możliwość w wybranym przez uczestnika terminie i miejscu, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji.


Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie