ITIL i Zarządzanie usługami / HDI® Support Center Standard

HDI_PSCW Partnerstwo specjalisty centrum wsparcia z klientami

Czas trwania:

1 dzień / 8 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: Zadzwoń - 801 30 30 30
Informacje o szkoleniu
PDU: 12 (HDI®)

Ten jednodniowy, autorski warsztat poświęcony jest technikom i umiejętnościom miękkim w pracy z klientem oraz rozwojowi właściwych postaw zawodowych specjalistów IT. Powstał na bazie najlepszych praktyk, modeli i metodyk.

Uczestnicy

Pracownicy centrów wsparcia, mający bezpośredni kontakt z obsługiwanymi użytkownikami.

Czego się nauczysz
  • poznacie emocje, swoje i swoich klientów

  • umiejętności radzenia sobie z negatywnymi zachowaniami klientów

  • radzenia sobie z własnymi negatywnymi emocjami

  • okazywania empatii w kontaktach z klientami

  • różnych profili zachowań klientów i sposoby radzenia sobie z tymi zachowaniami

  • asertywnych postaw w kontaktach z klientami

Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • Skuteczne porozumiewanie się z klientem: aktywne słuchanie w procesie komunikacji, specyfika kontaktu telefonicznego, bariery komunikacyjne

  • Poznanie typowych profili klientów: dlaczego klienci bywają trudni, okazywanie empatii wobec klienta, zasada synergii w rozwiązywaniu problemu

  • Asertywność w kontaktach: co to jest postawa asertywna, analiza własnego poziomu asertywności, zachowania asertywne w relacjach zawodowych, asertywne przyjmowanie ocen

  • Emocje pracownika centrum wsparcia: inwentaryzacja możliwości, kierowanie własnymi zachowaniami, radzenie sobie ze stresem

Informacje dodatkowe
Informacje o szkoleniu
  • Organizacja szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów: polski
  • Wielkość grupy: od 8 do 12 osób
  • W cenie szkolenia: materiał szkoleniowy
  • Akredytacja: warsztat autorski Asseco Data Systems S.A.

Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie