ITIL i Zarządzanie usługami / DevOps®

DevOps_CASM DevOps – Certified Agile Service Manager (CASM)®

Czas trwania:

2 dni / 16 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 2 920,00 zł
Cena promocyjna: 2 300,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja jakości szkolenia Gwarancja jakości szkolenia
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
Informacje o szkoleniu
Celem szkolenia Devops – Certified Agile Service Manager (CASM) jest zrozumienie:
  • Co to znaczy "być Agile”.
  • Jak zwinne zarządzanie usługami (Agile Service Management) integruje praktyki ITSM, Kanban, Scrum, Lean, TOC i DevOps.
  • Scrum z punktu widzenia produktów i procesów.
  • Dwóch aspektów zwinnego zarządzania usługami:
  • 1- Zwinnego doskonalenia procesów (Agile Process Improvement), czyli zapewnienia, by procesy były szczupłe (lean) i wystarczająco kontrolowane;
  • 2- Zwinnego projektowania procesów (Agile Process Design), czyli zastosowania zwinnych praktyk do projektowania procesów ITSM.
Uczestnicy
  • Menedżerowie usług IT (Service Managers), pragnący jeszcze lepiej zarządzać usługami IT w środowisku, w którym developerzy i dostawcy zewnętrzni stosują Agile, Scrum i DevOps.
  • Wszystkie osoby zainteresowane tematyką Agile i Scrum z perspektywy produktów, usług i procesów.
  • Pracownicy i menedżerowie odpowiedzialni za projektowanie, reorganizację i doskonalenie procesów ITSM.
  • Konsultanci pomagający swoim klientom prowadzić inicjatywy doskonalenia procesów.
  • Wewnętrzni i zewnętrzni dostawcy usług i rozwiązań IT.
Wymagania wstępne
Brak wymagań wstępnych; Rekomendowana jest podstawowa znajomość modelu ITIL®.
Czego się nauczysz
  • Świadomości działania w modelu Ciągłego dostarczania oprogramowania.
  • Zrozumienia roli Agile Service Managera, będącego operacyjnym odpowiednikiem certyfikowanego ScrumMastera (CSM) z zespołu Developerskiego, zapewniającego, że koncepcja, praktyki i zasady zwinnego zarządzania usługami są dobrze rozumiane i właściwie stosowane.
  • Zastosowania i integracji sposobu myślenia Agile i Scrum do roli Service Managera.
  • Stosowania DevOps do poprawy efektywności działania procesów ITSM, zmniejszania marnotrawstw i zapewniania zdolności do ciągłego dostarczania wartości nawet przy zmieniających się wymaganiach.

W trakcie kursu uczestnicy biorą udział w unikalnych ćwiczeniach mających na celu zrozumienie modelu DevOps, poznają przykładowe dokumenty, szablony, narzędzia i techniki, a także uzyskują dostęp do dodatkowych źródeł informacji.
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • Dlaczego Agile i co to znaczy „być Agile”?
  • Praktyki Agile.
  • Zwinne zarządzanie usługami (Agile Service Management).
  • Podstawy projektowania procesów.
  • Zwinne podejście do projektowania procesów (Agile Process Design).
  • Podstawy Scrum.
  • Role w Scrum i Agile Service Management.
  • Artefakty w Scrum i Agile Service Management.
  • Spotkanie w Scrum i Agile Service Management.
  • Zwinne doskonalenie procesu (Agile Process Improvement).
  • Automatyzacja w zwinnym zarządzaniu usługami.
  • Wyzwania i krytyczne czynniki sukcesu.
  • Od czego zacząć?
  • Przygotowanie do egzaminu DevOps Certified Service Agile Manager (CASM).
Informacje dodatkowe
  • Organizacja szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych.
  • Język szkolenia: polski lub angielski.
  • Język materiałów: angielski.
  • Wielkość grupy: od 8 do 12 osób.
  • W cenie szkolenia: materiały szkoleniowe DevOps Institute. Cena szkolenia nie zawiera ceny egzaminu.
  • Warunki i cena egzaminu zostały przedstawione w zakładce: Egzamin
  • Akredytacja: akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. przyznana przez DevOps Institute i PEOPLECERT.

DevOps Certified Agile Service Manager (CASM)® jest zarejestrowanym znakiem handlowym DevOps Institute, Inc.
ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Egz_DevOps_CASM - Egzamin DevOps CASM

Cena netto egzaminu [1 osoba]: 950 PLN

Informacje o egzaminie

  • Egzamin organizowany jest w ostatnim dniu szkolenia.
  • Warunki przystąpienia: dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość uczestnika egzaminu.
  • Forma egzaminu: elektroniczna.
  • Język egzaminu: angielski.
  • Metoda: test wyboru.
  • Czas trwania: 60 min. Osoby, dla których angielski nie jest językiem ojczystym, mają możliwość korzystania ze słownika i wydłużenie czasu trwania do 75 minut
  • Liczba pytań: 40.
  • Próg zdawalności: 65% poprawnych odpowiedzi
Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja jakości szkolenia

Program Gwarancja jakości szkolenia daje Klientom pewność wysokiej jakości szkoleń realizowanych przez Asseco Data Systems. W sytuacji, w której uczestnik szkolenia odczuwa potrzebę jego powtórzenia, Asseco Data Systems daje taką bezpłatną możliwość w wybranym przez uczestnika terminie i miejscu, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie

Warszawa
Od 17-05 do 18-05-2018 brak ikony