Umiejętności biznesowe / Efektywność osobista

BPF-1012 Autoprezentacja i wystąpienia publiczne

Czas trwania:

2 dni / 16 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 1 200,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja jakości szkolenia Gwarancja jakości szkolenia
Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
Informacje o szkoleniu

Wystąpienia publiczne są podstawą pracy większości menedżerów oraz handlowców. Podstawowym celem każdej prezentacji jest przyciągnięcie uwagi odbiorców, wzbudzenie w nich zainteresowania oraz zdobycie ich zaufania.
Celem szkolenia jest  przekazanie wiedzy i narzędzi do ciągłego podnoszenia jakości wystąpień publicznych oraz doskonalenia wizerunku własnego oraz firmy. Uczestnicy przećwiczą najbardziej przydatne umiejętności związane z prezentacją. Zdobędą umiejętność doboru właściwych środków przekazu oraz radzenia sobie ze stresem w trakcie wystąpienia.

Uczestnicy

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które występują przed mniejszym lub większym audytorium. W warsztatach doskonale odnajdą się osoby pragnące zapanować nad swoimi emocjami towarzyszącymi podczas wystąpień publicznych. Zapraszamy osoby prowadzące szkolenia produktowe oraz prezentacje wewnątrz firmy

Czego się nauczysz
  • Przygotowania profesjonalnego wystąpienia publicznego
  • Przygotowania i przeprowadzenia efektywnej prezentacji
  • Wywierać wpływ na audytorium
  • Stosowania komunikacji niewerbalnej w kształtowaniu wizerunku
  • Elastycznego reagowania na komunikaty audytorium
  • Radzenia sobie ze stresem w sytuacji publicznych wystąpień
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
Przygotowanie wystąpienia:
  • Wyznaczanie celu i precyzowanie wagi przekazywanych treści
  • Jaki charakter ma mieć prezentacja?
  • Określenie swojej roli - kim jestem i kogo reprezentuje?
  • Diagnoza własnych silnych i słabych stron
  • Ulubione narzędzia komunikacyjne

Budowanie wizerunku:

  • Pierwsze wrażenie
  • Autoprezentacja - nawiązanie kontaktu
  • Wiarygodność, czyli spójność komunikacyjna

Przygotowanie się do prezentacji:

  • Zakres merytoryczny
  • Ćwiczenia aparatu mowy i umiejętności aktorskich
  • Kontrolowanie oznak zdenerwowania - ochrona przed skutkami tremy
  • Planowanie aktywizowania audytorium – metody

Odbiorcy prezentacji:

  • Segmentacja odbiorców, czyli kim jest moja publiczność?
  • Praca z dużym i z małym audytorium
  • Trudni uczestnicy
  • Style myślenia
  • „Łapanie” feedback'u
  • Utrzymywanie uwagi audytorium - motywowanie do aktywnego słuchania
  • Słowa sterujące - operowanie językiem korzyści

Prowadzenie prezentacji:

  • Metody prezentowania informacji i danych
  • Praca z materiałami oraz dysponowanie przestrzenią
  • Jak organizować miejsce prezentacji?
  • Rodzaje argumentacji prezentera
  • Emocje przed i w trakcie prezentacji

Etykieta prezentera:

  • Kreowanie wizerunku, jako osoby pewnej siebie, zaangażowanej, nastawionej na współpracę
  • Samoocena - kluczowy czynnik decydujący o odbiorze osoby prowadzącej prezentację (wykorzystanie technik automotywowania)
  • Przekazywanie pozytywnego nastawienia
  • Praca nad własną postawą

Zapobieganie kumulacji negatywnych emocji:

  • Sytuacje trudne w trakcie prezentacji
  • Negatywne nastawienie audytorium
  • Pytania uczestników zmieniające tok prezentacji
  • Niezręczne pytania, jak je rozpoznawać?, jak odpowiadać?
  • Identyfikacja potencjalnych zastrzeżeń ze strony audytorium
  • Przeformułowanie zastrzeżeń i obiekcji

Warsztat z kamerą:

  • Analiza wystąpienia
  • Korekta wystąpienia
  • Wymiana doświadczeń uczestników.
Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja jakości szkolenia

Program Gwarancja jakości szkolenia daje Klientom pewność wysokiej jakości szkoleń realizowanych przez Asseco Data Systems. W sytuacji, w której uczestnik szkolenia odczuwa potrzebę jego powtórzenia, Asseco Data Systems daje taką bezpłatną możliwość w wybranym przez uczestnika terminie i miejscu, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji.


Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie

Warszawa
Od 25-10 do 26-10-2018